Regn

Ja, det kan man säga att det är.. Det har typ regnat hela dagen ..

Var iaf iväg till Falun och det gick bra tyckte jag :)

stannade på Mcd o jag tog faktikst bara 1 latte och Hot wings, jag tycker inte alls om McD något mera, MAX är mycket godare men jag ska försöka hålla mig ifrån sådan mat.. Men ibland får man unna sig ;)


Nu har jag hinkat i mig 2 glas kaffe, 1 glas te och 2 mackor. 

ska iväg till GRS ikväll med Sandra hon ska hoppträna........ jaja.

imån är det iaf min tur :) och det ska då gå bättre än vad det gjorde i fredags.. måste tagga till tävlingen nu för det SKA gå bra ;)
 
Vi kan ju hoppas på det.

nej, nu ska jag nog göra något annat .
PusssoKram 

Kommentarer
Postat av: LILLASYSTER

vart/när har du tävling? :)

2009-05-06 @ 16:08:28
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0