Nescafé

Är faktiskt gott, och när man inte har någon kaffebryggare men vattenkokare får det duga :P

Nej, idag har inte hänt så mycket mer än mockning o donat lite i stallet, E red på Kerstin .. gick bra idag ! ...

Sla strax ut och longera Midway.. Sen ska jag ta in Malte o Ullis för dom har tapp skor, och jag ska till butiken o jobba 2 timmar, så hovis får faktiskt klara sig själv ;) jag tror inte att han dör .. :P

Hoppas mami <3 ringer idag och säger att hon har hämtat mobilen.. så hon kan skicka den.. för jag har tänkt börja knäppa lite kort nu med, typ dages outfit, fast det kommer mest bli dagens RID outfit ;)


jaha, nu ska jag nog dricka upp mitt kaffe och kolla skattebeskedet bla. sen ut till the stable.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0