Lördag

Är det nog idag, känns inte som det iaf..

Tävling hela dagen igår.. gick hyfsat för fru Berglöf.. idag är det lite vilodag f ör imån är det dax igen, fast med Midway.

igår vart det bya och lite melodifestivalen SF efter som jag inte direkt har tittat och det fanns inte så mycket att kolla på datorn? trodde 5:an hade play, men tror inte det? .. Bajs.

Nej, ska kila vidare här på datorn och äta upp min banan, har kommit undefund med att försöka vara lite nyttigare denna tid så jag blir slank ;) men godis är gott och det tänker jag äta :P

Men som sagt, fullkornspasta äter jag ändå, men ska byta mjölet mot typ dinkel och äta frukt o grönt.. måste passa på nu när vi inte har McD eller Max runt hörnet.

Puss på alla mina vänner hemma, miss u. Och jag är snart hemma igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0