ESC

ja, Norge vann ju som nog alla vet vid detta laget ;)
Ok låt, men sverige borde ha fått mer poäng ..

Och på tal om det i veckan på SF så sjöng ju t.A.t.U och ja jäklar men den mörkhåriga hade blivit sjukt snygg! Trodde det var en modell först som kom in på scenen ;)

Jaja, nog om det. har ätit frukost för andra gången idag, man blir hungrig av att mocka :P men nu sitter jag vid datorn och underhåller mig själv med en massa blogg-läsning bl.a..

Det regnar lite smått förövrigt, men jag tror att det har slutat nu .. hoppas jag.

nej, nu ska jag ta mig en röjk.   

och ett måste innan dagen är slut att jag måste köpa diskmedel och raka mitt ansikte! jag har nog aldrig varit så här skäggig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0