Trött och har tråkigt..

Då fördriver man tiden med en lista som jag hittade, och fyllde i .. Haha.


1. Hur gammal är du om fem år?
27 år.
2. Vem var den sista du träffade? Ebba
3. Hur lång är du? 169,5 cm ;)
4. Vilken var den senaste film du sett? Yes Man)
5. Vem ringde du senast? Min Låtsas mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 'Nu är taket klart'
7. Vad är dagens planer? Rida, o soffpotatis
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS och ringa.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? För en månad sen ungefär.
11. Vilken ögonfärg har du? Blandade.

12. När vaknade du idag? Sju.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma och skåne.
15. Vilken plats föredrar du minst? Där jag inte vill vara.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Skåne kanske?
17. Vad skrämde dig som barn? Akakabouto.. (Tecknad grizzly björn)
18. Vem fick dig att skratta senast? Jim Carrey.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?  Det vet jag inte ens vad det är. 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan kläder på sommar och pyjamas på vinter
22. Hur många kuddar har du i sängen? Minst 4 st
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, några gånger...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, barfota på sommaren..
26. Är du social? Ja det är jag.
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry Cookie Dough.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? SHOPPA, och investera i 2 hästar.
29. Tycker du om kinamat? Det gör jag!
30. Tycker du om kaffe? Yeess!
31. Vad dricker du till frukost? Te

32. Sover du på någon särskild sida? Höger/vänster..
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja!
35. Är du en beroendemänniska? I vilket sammanhang?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja det gör jag.
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav om det är varmt ;)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, hästsaker och fika
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Mmm..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pannkakor
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag känner många ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? På kinden
47. Vad har du för ringsignal? MLP Theme Song
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? I några kartonger hemma

49. Flirtar du mycket? Nej, det skulle jag inte säga att jag gör.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos Mami
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men fylla på :P
52. Har du fått fortkörningsböter? Ja
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ingen som jag kommer ihåg iaf.
54. Läser du dagstidningen? Inte så ofta då.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ja, om jag har tråkigt och det är en bra låt ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 3000 .
59. När var du i kyrkan senast? Studenten kanske?
60. Vilka personer utmanar du? Alla som orkar.


Kommentarer
Postat av: a

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, några gånger...

hahah några? där tog du i va ;)



ringer senare.. pousss

2009-06-13 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0