Segt

j.kla internet har jag haft i 2 dar nu.. det är så segt, tar ju hundra år att göra något... och jag hatar att vänta!

Den säger via ett SMS :

Hej. Du har förbrukat mer än 90% av den datavolym som ingår i ditt abonnemang. För att köpa till ytterligare 5 GB kontakta Kundservice. MVH Tele2

Hmm, jag fattar inte helt? Ska man inte kunna använda samma bredband hela tiden och sedan uppgradera för att det ska bli bättre? eller nått? Hm. jag är ju inte den mest tekniska personen i världen men jag tycker det är konstig!

Jaja, ska snart duscha,äta och ta ut Ullis och Ettan ? .
Som förövrigt har fått ett namn : Optimus Prime ;)
Han fick det namnet idag.
Sötnöt.

Hejdå.
tack

Kommentarer
Postat av: julia

nicce =)

2009-06-25 @ 23:31:49
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu kommer du hata mig, jag är SVART hårig.. ÅH JA VILL BLI BLOND IGEN! FYFAN JÄVLA SKIT..!!

2009-06-25 @ 23:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0