Seg

Ja, lagom seg efter gårkvällen, Det vart både lite fotboll som inhoppare ibland och vi vann! Jag, Lisen B och Malin F mot Jens F, Karsten B och Lasse C. Jag säger bara 8-3 ;)


Senare vart det brännboll, och det var himla roligt, det var ju nått år sedan man spelade det ..
Vårat kag vann igen :) Men slutatde lite olyckligt då Malin skulle göra sitt andra frivarvning? -precis i mål så landar hon snett och gör illa foten...  Det gjorde ont.

När det väl var över sa hon: Jag vart iaf inte bränd och skrattade :P haha, det kallar jag sportman!

Maten var supergod och trevligt sällskap och fick höra en massa gamla historier från när alla var lite yngre..  Alltså hästfolk är då ett eget slag kan jag jag bara berätta för er!

Men satan vad roliga dom kan vara med :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart kommer vi bo grannar ;) saknar dig. kramis!

2009-06-20 @ 18:02:18
URL: http://annelieharjula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0