Lördag,

Ja, kom hem från Ystad vid 3, Malte var inte riktigt på G idag..

Väl hemma, tog jag först ett glas kaffe, var så himla trött. Mockade o sedan vart det lite dressyrjobb på Kerstin med hjälp av Ebba, och nu om jag riktigt tränar så kommer poletten att trilla dit :) Börjar nästan fatta det där nu, hoppas jag ;)

Och snart borde vi få bebisar, mjölken börjar komma  och 'vaxproppar' typ. så snart är dom små här :) Och jag lovar att ta bilder :D ska se om jag vi får se nån fölning, det hade varit helt underbart att vara närvarande då :) Tänk dig själv att sitta och titta när ett nytt liv kommer till världen, och det bästa av allt är ju att den är en fin liten häst :)

Förmodlingen blir dom bra med, med tanke på deras stam :D

nej, nu ska jag äta chirre och sedan titta på något program på datorn, fodra först bara..

bäst av allt, jag är LEDIG imån, så sovmorgon Here I come ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0