God morning



haha, nej men vilken sovmorgon, Jag sov till hela 9.20 :)
Det var väl länge..
Men jag har iaf hunnit äta frukost, kolla lite resultat från Strömsholm. o allmänt glott runt på datorn.. Men jag tänkte ta mig ett glas kaffe strax, o sen ska jag nog hoppa in i duschen o dra mig vidare mot Charlotte, och göra något vettigare än att ligga på soffan, skulle nog behöva tvätta, men vi får se :P

Ja just det. Idag ska jag baka en ny kladdkaka med, jag fick då beröm av den förra den fick följa med till Munka Ljungby i fredags o hela lastbilen gillade den ;) Det är ju ett plus.

Som sagt ska jag försöka på mig igen då :P  Hah, vi märker väl hur denna blir.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0