Livet

Ja, jag har kännt i några dagar att jag är ganska glad och nöjd med mitt liv :)
Kanske inte den ekonomiska biten.. Men allt annat :) This IS my LIFE!  Mycket beror nog på Kerstin, att hon är 'min' häst som jag får träna och framförallt tävla, vilket är det bästa jag vet!

Så jag tror att då är jag nöjd :) Men hon skall ju säljas så det kommer inte vara för evigt :/ Och på fredag får jag veta om jag kommer in på högskolan med.. så hm. Ja just det.

aja, nu ska jag njuta av mitt liv så länge och jag säger I'll be back!

Puss.


Jag har inte haft jätte mycket tid för uppdateringen.. men sen har jag ju inte heller 10000 läsare så jag tror inte det gör super mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0