Hårt

arbetande man det är jag det!

Idag har jag målat o slipat lite på ena ridhus dörren :) Oj så fint det blev :D

Ska även måla resten av ridhuset så fort vi får mera färg.. Knäppte kort idag, på den del som har blivit målad, men orkar inte lägga in den nu :P i'm tired..

Kom även att tänka på att jag borde väl kunna skaffa mig en lgt till hösten? Jag känner mig lite mer vuxen och orkar nog inte bo hemma hos mor hela tiden :P Dax att ta tag i det snart!

Men så fint jag kommer ha iaf :)
Vita väggar, alla prylar skall vara vita,röda och blå med stars! Ju know Gant och Lexington kollektioner typ  :P mhmhmh!

Och mitt porslin blir i svart och vitt ;) I know u want it! :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0