God morgon,

ja, precis fått i mig lite frukost, har verkligen segat kvar i sängen idag :P  Men det var behövligt :)

Som sagt drog till Ystad och bryggeriet för middag med hela gänget.. Vid 10 drog vi oss hemåt och tyckte vi skulle fortsätta some where else,  eftersom några blivit lite dragna vid den tiden ..

Sagt och gjort så bestämde vi oss för att åka hem till Louise o Erik, men jag var tvungen att åka hem först, hästar skulle ha mat och jag ville ha sprit :P

Men jag tyckte det varat en lyckad kväll även fast vi aldrig gick ut på krogen, vi fixade ett eget dansgolv ;)

Hemma vid halv 4, så jag är värd denna sovmorgon.

Puusss, nu ska jag kolla vidare och se vad som händer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0