Gäsp

Ja, idag är jag rätt trött.. Mina själv är goda ;)

Igår vart det en lyckad kväll, men jag har kommit fram till att jag inte ska ja middagar hemma, utan jag är gäst :P
Det blir nog bäst så.

Men det började lugnt, o sedan delade jag o Jessica på en öl! Hör och häpna!
Sen tog jag sista delen av Mintuun som blev kvar sen Falsterbo ;) Sen vart det livat, men inte så full utan mest glad o lite lullig, så vi gjorde ett dansgolv inne i v-rummet, med hela 3 strippstånger;) haha mina lampor är rätt bra :P

Men det var inte det bästa att shejka där på kvällen, för gissa hur bra jag kunde gå i morse? Inte så himla bra, min fot är fortfarande inte 100, dumma häst.

Bilder kommer senare, men nu skall jag dricka upp mitt kaffe och göra klart i stallet o sådant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!! fan va sjuka vi är. Åk inte hem:p xoxo Jess

2009-08-10 @ 11:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0