6-7 dagar

Japp, fredag idag, inte så långt kvar nu .. Hm.

Idag blev det uteritt, och sedan har jag försökt sola, men finner ingen ro, helst vill jag iväg till stranden, men själv?! Nej, så kul är det inte ..
Funderar på om jag skall vila lite eller inte, känns onödigt för mammorna får snart gå ut o då tänkte jag mocka o fixa sen får järngänget komma in.. Så jag blir klar idag.

Jessica ville ha skjuts in till Veberöd, så det skall fixas vid 6 ..sen hämtning på kvällen nån gång?

Tävling imån, men vi tar bara Malte denna gång, han behöver komma igång efter vilan, och det blir dyrt om jag ska rida 1 o ebba 2, då det blir efteranmälning, och ingen lust med det.

Så förra tävlingen var då min sista med Kerstin, inte super nöjd, men jag kollade tiderna o då gick det tydligen undan ;) haha
nej. kaffe nu, så jag håller mig vaken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0