Money

Makes the world go round. Sägs det iaf .

I min värld är det det enda som hägrar ;)

Iaf så skulle jag beställt en jacka från England, eller jag gjorde det, fixade betalningen med mitt kort.  Får sedan ett mail att jackan är slut, finns inte hos Henri Lloyd heller, och skulle inte komma in förens nästa år! Grrs. Så där sitter mina pengar, mitt emellan två världar, i tomma intet!   Eftersom jag gärna vill ha dom tillbaka, funderar jag på hur man gör?! ..

bah.



Jaja, mest jobb idag med, ingen stöt i morse iaf ;)
Rida lill Kerstin när jag kommer hem, o Malte får sen en tur.

Jag vill ha lite sällskap, vill ingen komma o hälsa på mig :) Eftersom Lina inte hade tillräckligt med pengar..

Kommentarer
Postat av: Inglo

jag skulle komma ner om jag inte gick i skolan..:D

2008-09-03 @ 12:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0