Måndag

Kan ju börja med att säga att det är bara 11 dagar kvar tills jag fyller år ;)  Tjat tjat jag vet, men ibland e det kul o fylla år! O tänkte att ni inte får glömma det heller ;)

Under helgen har jag jobbat, ridit ut med Cissi för att visa lite vägar i skogen. För första gången varit på Ikea i malmö :P

Det har jag tänkt på varje gång jag går in på typ Ikea, Bolagret m.m så blir jag så himla sugen på o flytta till en egen lägenhet! För det kommer att bli så fint i MIN lägenhet, just nu känns det rätt meningslöst o köpa en massa saker, när jag typ jämt kommer att dela lägenheten med hästskötare.. Så det är ju lixom aldrig mitt eget.. 

Men men, fortfarande så snurrrrrar det i mitt huvud om hur jag ska jag göra?! Jag vill ju inget hellre än att börja rida ordentligt igen däribland att börja tävla igen! vilket jag saknar sjuuukt mycket! 

O här nere blir det ju inte så mycket ridning, o speciellt inte nu när Ebba har en ny hästskötare.. antar att hon kommer att rida Kerstin en hel del.. men vi får se hur det går..  håll tummen iaf.

Nu ska jag closa igen the Boutiqe, adjö så länge.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0