Helgen

Lördagen skulle vi varit eller vi åkte till Öved på den s.k ryttarfesten.. Bara att typ hälften satt fortfarande o åt.. Vilket gjorde att vi åkte därifrån..
Sandra, Charlotte, Louise o jag bestämde att vi åker till Ystad istället :) Så in på DonnaGina och tog nån drink o shot..
Efter några såndana vart det BarÁbar :) Där röjde iaf jag och L på dansgolvet :) hihi.

Max efteråt o sen åkte vi hem .. För att vara en ganska halvt oplanerad kväll, vart den rätt så lyckad :) Vi vart lite på lyset iaf :P

Söndag sov jag till 11,21 ;) och åkte sen för att hämta hem lilla Charlie.. men stoor har han då blivit :)
 

Vi friserade honom det första vi gjorde ;)

Nänu ska jag fortsätta jaga bilder från Indien, tackohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0