Utmaning

Har ju blivit utmanad av 2 stycken underbaringar Nattis o Annelie


Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag är snäll.

2. Jag verkar ju tycka om hästar. 


3. Jag har mani på dyra märkeskläder


4. Jag är en tidsoptimist


5. Jag gillar att dansa

6. Jag kan bli väldigt avundsjuk


7. Jag har en dålig fantasi gällande sånt här.


Så utmanar jag :
- Annelie
- Nattis
- Alex
- Sanne
- Lina
- Jennie
- Susanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0