Snart Fredag

Japp, snart är det Fredag igen, rätt skönt.


Under veckan har jag varit mycket i Stallet, ska ju faktiskt tävla på Söndag :)     Håll tummarna . Eller akta er! .. Det kommer att gå undan.

Hunnit kolla på två filmer, en B skräckis, Svensk film där dom pratar engelska... Hm.
o PS. I love u. Den var iaf bra.  Dags imån igen kanske, måste ju hälsa på min lilla Sjukling som ligger ensam i sin lägenhet.. Inte hel ensam hon har ju sällis av  ' Lisabet "Lisa" Stina Harjula ' Kort o gott.


Och imån ska jag köpa min nya Mössa :) Love it! Kommer matcha min jacka syper.
och flyttar in på stan, ska vara kattvakt åt Dexter Marodör.   Vi får väl se hur mycket armar och ben som finns kvar på mig.

Så blir nog inget party i helgen iaf, men vi tar igen det nästa helg kanske, om min sötesnäcka är friskis :) Hoppas vi på.

Nu ska jag sova, tackohejförmig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0