IQ Fiskmås

Ibland undrar jag verkligen om jag gjorde rätt som färgade håret brunt.

Hade gjort i ordning allt och tagit min stora sopsäck med pant och packat ner mobil, plånbok o lypsylet i jackan.. och tänkte att jag inte behövde stoppa ner nycklarna eftersom jag ändå skulle ha dem strax.

Så ut genom dörren och stänger/låser dörren.. och inser sen vad mina nycklar är.....


Inne i huset.. Och inte ens altan dörren var öppen.. Grattis Farmor. Så jag fick cykla till mamma för att hämta hennes nycklar och sen tillbaka hem igen.  pust o stön.. Men fick ju iaf motion :)


Annars, inte hänt något ovanligt. Stall... Hoppträning bla bla..

Får se vad som händer imån , är sugen på o färga håret .. will c :)

Nästa - plingeling- Sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0