Helgen

Dusch Dans - är får nya förfest skoj tsm med Guru josh project- Infinity 2008

utgång i fredags, vilket var mycket trevligt :) Det vi minns iaf.


Skaplig seg på lördagen bestämde vi oss för att strunta i Halloween fest och jag hade myskväll med sanne..

Vaknade kl 6 idag av att jag petade mig i näsan?! ?! ... Men somnade vi 7 igen nån gång, och gick upp vid 9 för att dra vidare till Åshammar..
Red Emil, men tyckte mest jag åkte runt runt i ridhuset.. inget kul! Ska ju tävla på söndag men vifårsehurdetblirmeddet. 5 dar kvar typ.

Sandra fyllde även idag, så hon fick 2 fluff rosor, och vi åt mat nere på Aldos ... Ska väl ta o hoppa in i duschen o dra mig till Farmor kanske?
Blir tv-mys idag med Annelie o Nattis :D
 
Overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0