...

Vaknade med världens skallebank och illamående.. Bajs.

Kämpade mig upp o gjorde frukost efter ett tag..  Sen sov jag på soffan till 12 typ.. Skulle ju iväg till stallet så ut med hunden.. Men innan kändes det verkligen i magen. oops.. där kr**tes jag. Blä-

Men kändes bättre efter det :) Så ut mot stalltet och fick då veta att vi skulle jobba 14,15... Det var bara det att klockan var halv 1.. Men vi var på plats 14,10 :) Bra jobbat.. 

Åkte tillbaka till stallet efter det och red lite.. Lina var duktig och gick med Ralph medans jag skrittade Emil.. Himlans 3vligt.


Jobba lite imån med :) I mina nya arbetskläder som jag fick idag :) Hihi.. Det är bra när man kan bli glad för så lite :) 



Kom just hem ifrån Lina .. Vi har haft filmkväll .. med Alex o Sanne.. Evan den Allsmäktige.. ganska rolig film får jag säga ;)

Nepp. ska väl vara lite social med mamma en stund.. eller så tar jag mig en snabb dusch före :P

Annelie, jag tänker på dig! Stackars.. nu vill jag att du blir friskt! 


Kommentarer
Postat av: annelie

Åh älsk! saknar dig, men du... ja tror de börjar vända nu! :) 1 dygn utan feber, och igår kväll var jag hel vild :) haha hade massor med energi, så nu håller ja tummarna att de inte slår tillbax, men lär ta de lugnt.. annars slår de tillbax säger läkaren :S håller tummarna iaf! kram kram! miss you!

2008-11-14 @ 11:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0