Daogen

Är snart slut, och jag e väl ganska nöjd med det :)

Nu har vi iaf besämt oss för Nyårsafton, och den blir hos Anna i gävle o sen vidare till BMB, men inte så mycket dricks får mi.. Stalltjänst dagen efter..
Man kan ha roligt ändå ; )

Har även köpt en skjorta till nyår, hoppas den passar :P Hah, kostar saker 99 kr så behöver man inte prova det i affären.. för risken att jag kommer att använda den flera gånger är ju inte så troligt ;) Märkestönt som jag är och dettta är iaf ingen Ralph Lauren skjorta :P hihi.

Nej, nu ska jag fixa lite till här o sen kolla lite mera TV kanske?

adjöken .

Kommentarer
Postat av: A

hörru, adda mig på msn nu då.. [email protected] har inte fått din addning ännu!... hehe Kramis

2009-01-03 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0