Solig måndag

eller den började med sol och slutar väl antagligen i regn..  Mycket har inte hänt idag, jag var s.k 'ledig' .. vilket slutade med att jag har dammsugit, skurat kaklet i badrummet o typ lite sånt äckligt.

men vart lite annat jobb med, åkte till staffanstorp för o lämna schabrak på brodyr, och irrade sen runt där eftersom jag fått mitt nya bank kort :) Det är jättefint!  Trodde jag att jag skulle aktivera det innan jag handla på det, Men jag kom då ut där ifrån och in på McD.. jag åt en sallad ;)



helgen har resulterat i Jennie's 20 års fest, hopptävling i Flyinge, SATC- filmen på bio.

Jag sammanfattar det kort, Lovely :)
                   
                    Blä, vad jag tjatar ..      Ikväll blir det Mean Girls på 4:an och faktiskt lite godis som vart kvar sen bion igår.

back2realworld 2morrow.       Packa in för Sm på onsdag,

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0