Dagens

gjorda ting.

Varit in i Malmö.. på malmöfestivalen..
Det första vi gjorde var eller ja, Charlotte gjorde var att köpa en langos.


O sedan gick vi runt o kollade allt, ganska trevligt ändå :P


Fick för mig att åka i väg o ta min dagliga motion borta i häckebergas bokskog, eftersom I like den skogen so much..
Känns som i en saga..

                          
På vägen dit passerade jag iaf 2 slott, halv kassa bilder men iaf :P Taget från bilen..

    



Men nu ska jag slappa o ta mig en kopp te o riskakor :P

2morrow back 2 work

Men iaf har två nedräkningar att se fram emot :)
26 Sept - Happy Birthday
22 Dec - Troligtvis kommer det bli min längsta körsträcka någonsin :P hope u get it :D

Kommentarer
Postat av: Alex

Hallo! Kul att se att du skaffat blogg Mattias, ska bli intressant att fortsätta läsa den... Puss på dig!



/Alex i Vellinge

2008-08-18 @ 02:26:01
URL: http://mickeyboy.bloggagratis.se/
Postat av: susanna

wii! mina kusineras farfars slott, björnstorp. o typ jobbet snoge!:P haha kul att du har skaffat blogg!!

2008-08-23 @ 14:29:32
URL: http://susannauhlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0