Antares





Den här hjälmen är typ ny på svenska markanden!  O gissa vem som kommer att ha en sån :) 
Det som är så bra med den är att du kan antingen beställa svart eller Svart/brun för ett pris.
Eller göra en helt egen designad hjälm.. du kan även byta mitt remsan och designa då 2 st olika att byta med.


Min kommer iaf att se ut ungefär så här:
Själva hjälm: Antrazit
Skinn: Svart krokodil
Ventilation: Aluminium.
Stripe: Svart med TEW logga
Nedersida av skärm+ insidan på hakbandet: Mörklila :)

Jag kan lova att den blir fräck! Bild på den kommer när jag får den :)

Så kul med något nytt på hjälmfronten.. o jag har nån slags fetisch på hjälmar så den här måste jag bara ha!
     Här är 'orginal' fast med en custom stripe..


Väntar även spänt på vad GPA kommer med till hösten, hoppas på att det blir någon ny limited edition,
eftersom Ton-i-ton och EU- upplagan inte går att beställa hem något mer.. 

Den nyaste Special Editon är iaf OS-hjälmarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0