126

Dagar kvar :)  Sen är jag back in buisness :P


typ 1 ½ månad till jag blir ett helt år äldre ;)


Chefen fyller idag, så har köpt fina blommor. Lämnar dom när jag kommer hem, kanske jag får lite tårta ;)
Annars består min matsedel för idag av kyckling och cous-cous eller så blir det kanske pommes :P SKa ändå ut o gå så då gör det inget, min mage har visst bestämt eller den är inte van med nyttigt mat, dvs grönsaker och frukt bl.a. Men det ska gå! 

Idag är det faktiskt 7 dagar sedan jag slutade röka! Bra jobbat!


Men det händer väl inte så mycket mer  för tillfället.. 

Så här får ni ragnhild eller vad det blir för en :P
                 '


en dag blir det en sådan! I promise :D

Kommentarer
Postat av: Alex

Chihuahua! Nästa vår börja jag föda upp Chuhuahuor, har redan beställt en fin liten hane! :o) Kul va?



Puss



/Alex

2008-08-18 @ 17:44:57
URL: http://mickeyboy.bloggagratis.se
Postat av: Inglo

Bra att du har slutat röka :D

2008-08-18 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0