Pay & Jump

Ja, det har det varit här hemma idag, så full rulle nästan hela dagen..
några fina hästar, men den som var finast vill jag lova var en som Lisen hade med sig, ja jäklar vad den hoppade och en super snygg svans ;) Nej, men den var iaf jääättte fin! Enligt mig!

Annars, tog Kerstin på en runda, men det gick som det gick.. Åkte till Jens med Charlie och hoppade några stockar, stenmur och red igenom hans pullemangrav :) Och han var super duktig :) Vi fick beröm båda två :P

Så nästa steg blir derbybana ;) Haha, nej inte riktigt men iaf.

Nu ska jag strax gå till kojs, och fundera över livet. Men imån är jag 'ledig' och ska städa ur lägenheten o fixa o dona, sen ska jag nog umgås lite med jennie o Charlotte innan jag sticker.. vilket blir på fredag morgon istället :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0