Morgon.

  •  Ingen rök
  • Sallad
  • Frukt
  • Lagad mat

Jag har blivit väldigt nyttig, vill jag tillägga. Gjorde faktiskt egna köttbullar häromdagen, för första gången i mitt liv.
Starkt jobbat.. Jag t.o.m är ute o går 30-60 min. dax o shape:a upp sig lite :)


Yeah, är på jobbet nu. Hunnit med att dricka 2 kaffeglas snart.
Hanna kom in i morse, vilket var ganska trevligt, första kaffeglaset vart avklarat.. hon hade förövrigt smitit från jobb för ett litet tag.. Hon behövde nog en paus :P
Se hur mycket folk det kommer idag? igår var det typ plusminusnoll, eller jag 3 st ca.  jag e inte bitter.


oh, igår knäppte jag lite kort oxå, ridhuset är äntligen målat :) mycket fint.
och även gården är ju mysig när allt är grönt och det inte regnar. välkomna att se på bild, typ ikväll eller imån kanske :P


Kommentarer
Postat av: Nattis

Jasså ;) så du har skaffat blogg :D

skoj skoj.. jag saknar dig hjärtat!

2008-08-15 @ 12:39:15
URL: http://nataliewestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0